14 september, 2014

SÖNDAG - 14 SEPTEMBER.

Ett blogguppehåll som var tänkt att hållas i några dagar blev till veckor som sedan blev till månader. Jag har tvekat fram och tillbaka kring hur jag vill ha det med mitt bloggande. Kontona på Pinterest och Instagram har uppdaterats flytande men bloggen har det varit svårare att få till både tids- samt inspirationsmässigt.


Magkänslan har varit att inte släppa det och efter att ha träffat de här två underbara människor förra veckan kände jag att inspirationen började komma tillbaka. Nu testar jag lite försiktigt och kickar igång igen - hoppas att ni vill hänga med!


Och idag är det valdag. Ni glömmer väl för i all världen inte att RÖSTA! I kväll sitter vi bänkade i soffan och följer resultatet med spänning. Önskar er alla en fin solig valsöndag!

8 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka, klart du ska fortsätta blogga!
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka! Har kikat in här emellanåt och blev jätteglad att se dig här igen :-) Ser fram emot dina alltid inspirerande fina inlägg!
    Madeleine

    SvaraRadera
  3. Kul! Välkommen tillbaka!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Det gläder mig nåt enormt att du är tillbaka! :)

    SvaraRadera
  5. Mmmm härlig bild, väl värd en höstsöndag.
    Ha de got. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  6. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvaraRadera
  7. La rhinoplastie est la chirurgie esthétique du nez la plus pratiquée et la plus réussies par des experts chirurgiens en Tunisie !

    SvaraRadera