06 maj, 2013

PAUS-BLOMMA.

Lite dåligt med inlägg här på bloggen just nu. Minuterna räcker inte riktigt till för tillfället. Men snart är jag tillbaks och då ska jag bland annat tipsa om cornhole som vår amerikanska släkting lärde oss i helgen (kommer bli sommarens utomhusspel i vår familj) samt bjuda på en mängd inlägg från Fjällbacka, på onsdag åker vi ner - tjo ho!


Till dess bjuder jag på en liten, liten paus-blomma i en liten, liten kruka från Sturehovs krukmakeri. Tina Hellmans krukor är mina favoritkrukor här hemma. - Hej så länge!

4 kommentarer:

  1. Låter härligt att åka bort hela helgen! Ser fram emot bildbevisen sen (förhoppningsvis somrigt soliga allihopa). :)

    SvaraRadera
  2. Med eller utan pausblomma. jag tog också en liten paus. Andpaus. Men vi kommer igen, med nya tag. Den där leken, tror att jag lekt den.. faktiskt... ;)

    SvaraRadera
  3. Åh för västkusten! Ha det riktigt njutigt! Kram

    SvaraRadera
  4. Fjällbacka låter trevligt. Innebär att vi snart får se en massa fina bilder hör hos dig. Ha det bäst!

    SvaraRadera