07 mars, 2012

BLUE STORY.

Det är inte ofta som skyltfönster får mig att stanna till. Visst beskådar jag dem, men mest bara i farten. PUB's dekoratörer får ofta till det där lilla extra. Många gånger när jag passerar deras skyltningar så blir det tvärnit. Det är så mycket att betrakta, fönster efter fönster.


BLUE STORY II 

Nu är det ganska lätt att få min uppmärksamhet när det bland annat är R.O.O.M och House Doctor som huserar i varuhuset, men det krävs ändå något extra för att få till ett helt stopp.

I ett av fönstren idag; Blue Story. Vackra tallrikar på vägg, jag gillar dem alla och Lisa Bengtssons snygga bricka med taxmönster bubblar direkt upp på önskelistan. Brickor kan man inte ha för många av. Eller hur?


5 kommentarer:

  1. Jag gillar också ROOM...tar mig gärna en sväng dit när jag är i stlm city...blev lite lättare nu när de flyttade från Kungsholmen...jag "bor" i Sthlm ganska ofta eftersom jag har min särbo där...Maria<3

    SvaraRadera
  2. Nix, det kan man inte. Och inte för många snygga tallrikar heller...

    SvaraRadera
  3. Schnyggt! Och brickor - well - aldrig för många som sagt ;)

    SvaraRadera
  4. Riktigt snyggt och brickor...ojojoj MÅNGA blir det;)

    SvaraRadera