29 september, 2011

ETT TECKEN.

Ibland får jag som små tecken, ett 'sign' på att jag borde köpa en sak. Ni vet när man står i en butik och det flyger förbi en fjäril precis när man står och tittar på en blus med just fjärilar. Då måååste man ju bara köpa blusen!

Och likaså är det med det underbara kortet från Bookbinders Design med citat av Therese Sennerholt. Det är ju självklart att man måste göra ett inköp när man möter ett budskap som detta. Det är ju ett tecken om något. Och fina block, kan man någonsin ha för många? Inte från Bookbinders.


If you were waiting for a sign, this is it. - Självklart!

6 kommentarer:

  1. Hihi ja såklart det var ett tecken;) Så snygga! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Precis så kände jag med när jag såg kortet. Ursnygga grejer! :) Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Efter en bedrövlig arbetsdag i våras snubblade jag över det kortet och bestämde mig på stört- jag skulle läsa utbildningen till inredningskonsulent! (Något jag tvekat över och velat fram och tillbaka om.Jag anmälde mig någon dag senare...
    Så jag vet hur det känns när kortet "talar till en"!

    SvaraRadera
  4. Verkligen vinnande kombo - Therese och Bookbinders, fin blå ton på boken!
    Malin

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt fina moodboards...jag gjorde oxå med svartvita saker blandat med trä, betong & kastanjer...känns just nu som "copycat" så jag lägger nog inte ut dem...ha ha ha!
    Kram

    SvaraRadera