13 augusti, 2011

AUGUSTIMÖRKER.

Kvällarna börjar bli mörkare och mörkare nu. Ljusälskare som jag är så tycker jag att det är mysigt, nu är det dags att tända lyktor! Så fort jag hittar trädgårdsbilder fyllda med ljus på Pinterest så sparas de direkt ned i inspirationsfoldrarna. Det ska gärna vara mycket ljus. Ju mer lyktor och slingor som tindrar desto vackrare. Mörka augustikvällar kan verkligen bli magiska!


Inspirationsbilder hittade på pinterest.com.

I kväll har A och S sprungit Midnattsloppet. A sprang det lilla loppet och är så stolt över sin medalj. Det är en riktig folkfest på Södermalm och alla de orangea deltagartröjorna lyste verkligen upp i den mörka kvällen!


5 kommentarer:

  1. Åhh underbara bilder!! I kväll har vi haft kräftskiva så då känns det som hösten verkligen är på G! Mysigt! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Visst var det folkfest på Söder ikväll! Trevligt!

    SvaraRadera
  3. Mmmm...mysigt! Jag som bor där det är sol dygnet runt på sommaren kan verkligen avundas de mörka sommarkvällarna när man kan tända lyktor. Det är ju liksom ingen idé här hos oss. Men nu börjar kvällarna bli mörkare igen och då är det dags att tända upp! :)

    Ha en bra dag!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Vilka bilder. Och vad jag vill sätta upp lyktor nu i träden. Det ger så fint skimmer.
    Roligt att hitta till din blogg.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder! Lite höstinspiration..! :)

    Kram Mia

    SvaraRadera