04 juli, 2011

I VÄNTAN.

Jag sitter här och är lite spänd och pirrig av förväntan. Idag kommer Anna och Jonas hit till Fjällbacka för att göra ett reportage hos oss. Jag hoppas så att solen håller sig framme och att de tycker att vår gamla sjöbod är intressant nog för att göra något med! Det ska bli så spännande och se hur de arbetar. Jag lovar att rapportera mera (om jag får).


Under tiden bjuder jag på en bild på vår lilla rostiga trollslända som tagit plats bland lavendeln framför sjöbodsdörren. Det mesta rostar här nere. Att den här var rostig från början är bara ett plus, och fint tycker jag.

3 kommentarer:

  1. men vilken ljuvlig trollslända och rostig dessutom!!! underbart. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med anna & Jonas!

    Vilken ljuvlig sommar ni har va?!
    Er sjöbod är 'to die for' ...

    Kram & njut och fortsätt rapportera godis. Då slipper jag själv testa *blink*

    Ulrika / lilla.u

    SvaraRadera
  3. Tack själv! Det var så roligt. En fantastisk upplevelse!
    kram Anna

    SvaraRadera